Hemma

Otroligt va tiden går fort på dagarna och det känns som om man inte hinner med nått alls.
" Du ska ju bara va hemma nu, va skönt, du kommer ha så prydligt hemma"
Ah jo TJENA...

LillTjejen tar upp all min tid, men gu så mysigt vi har! Imorse låg vi kvar länge i sängen och sjöng barnvisor, så kul att hon verkligen tittar på mig när hon hör mig sjunga också. Undra va hon tänker på egentligen =)
Hon växer som hon ska också, har gått upp till 3980 gr nu, lite rund om magen ;)
Fick hem papper från Huddinge Kommun idag också där de stod att jag fått barn nu, haha, det är bra att dom håller koll på mig. Hehe Näemen vi ska dit och verifiera att Niklas e pappa =)


Nu har hon äntligen somnat så nu blir de till att laga mat, riktigt sugen på pasta! Får se va hemmet har att erbjuda, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0