Freebirthing? Nej tack!...

Såg ni den där dokumentären på 5:an igår?
Den handlade om kvinnor som mot alla rekommendationer bestämt sig för att föda hemma, helt ensamna. Alltså UTAN hjälp från barnmorska. Aldrig säger jag bara, jag skulle va så otroligt nervös. Tänk om något skulle hända med barnet va gör man då?
Kvinnorna i dokumentären sa bara att " alla som behövs är jag och min man".
Nej nej nej....ge mig kunnig personal, smärtstillande och eftervård!!! 

Igår så åkte vi till mormor och David, tog min första biltur ensam med Melinda. De gick strålande, tur att man har henne brevid sig så att man ser va hon gör annars skulle de nog va lite jobbigt.
 Matstund hos mormor.

Ikväll kommer Morfar och Kicki hit och käkar middag med oss, ska bli så kul!
Men nu så ska jag gå ut på en promenad i de fina vädret, hälsa på pappa Niklas på jobbet =)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

gud så stor melinda blivit på så få daar tiden ba rinnner iväg . hihi :)

själv har lille adrian fått tand hihi

2009-02-18 @ 16:10:27
Postat av: Anonym

Alla låter så gamla när du har trappat upp dem en generation, fast samtidigt låter det himla mysigt :)

2009-02-18 @ 21:18:58
Postat av: camilla & adrian

oooo 56 lång reda wow hihi .

å på 4 kg sidan hihi roligt!

måste ses snart å kanske gå på promenix ... kramis bananis

2009-02-19 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0