Ensam utan pappa

Jaha, nu har niklas börjat jobba och jag e ensam hemma med lill tjejen.
Inatt så har hon verkligen inte velat sova ensam, så fort hon kände att hon låg ensam vaknade hon. Alla andra nätter har gått strålande och hon har inte haft några som helst problem med att sova ensam i spjälsängen så detta är väl bara nån fas kan man hoppas =)
Äter fortfarande antibiotika så jag har ännu inte vart ute på någon promenad, fick order om att ta de lungt tills jag slutat äta hela kuren. Men snart så blir de promenader med vagnen, ska bli så mysigt speciellt när vädret är så bra som idag.
Har fått papper från skatteverket också, så idag skickas hennes namn iväg. Melinda Elin Collin.  =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag promenerar gärna med dig när du mår bättre, fats du har första pax på att putta vagnen, det kan jag hjälpa till med när du gjort det hundra gånger och tycker att det känns lite träligt. stor kram.

2009-02-09 @ 18:58:08
URL: http://mifen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Graaaaattis!!! Nu har jag också hittat din blogg =)=) Men massor med grattis till världens sötaste tjej!!! Hoppas du mår bättre nu!! Massa kramar från Cecilia

2009-02-12 @ 11:37:35
URL: http://illacilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0