BVC

Första besöket på bvc idag =)
Melinda hade vuxit så de knakar! Hon är nu 56 cm lång och väger 4,2 kg. Hon var så snäll under hela kollen men vi fick stanna kvar och amma lite eftersom hon blev riktigt kinkig när vi skulle gå.
De va en jättebra BVC förresten, fina lokaler precis nere vid sjön så jag passade på att gå längs vattnet också innan vi gick in.
 myser i vagnen =)  inte världens finaste promenadväder direkt. Såg massa människor som gick på isen, de skulle jag aldrig våga, har ju vart så upp och ner med vädret..

Tog bussen dit men jag promenerade hem, vart lite väl långt för lilla mig och gå, både jag och Melinda va riktigt trötta när vi kom hem.

Imorrn kommer Tant Maria hit då ska vi va nyttiga och promenera, kanske stanna och fika vem vet hehe =)

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

Mysit med promenader ;)

2009-02-19 @ 22:05:43
Postat av: Maria

Ja nu kommer tant maria, akta ré!

2009-02-20 @ 09:35:08
URL: http://mifen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0