Bilder

Tänka sig, ännu en ny vecka. Sportlovsveckan! ska passa på att dra ut lillebror på lite äventyr denna vecka, om jag hinner. Det är mycket planerat i veckan.

I helgen har de vart fullt upp, Melinda har verkligen fått se nya ställen. Berättar lite med bilder, har äntligen rensat kameran =)

 I Fredags så kom Niklas mamma och kusin på besök och på kvällen så åkte vi till mamma och david för middag.  Såhär trött bli jag efter maten =)

I lördags så var vi hemma hos Niklas moster, tänkte promenra längs vatnet på söder men vi fastnade inne hos dom, hehe.
Vi tittade självklart på melodifestivalen, dock inte så helhjärtat. Satt hemma hos Kim, camilla och Adrian. Johan kom dit också och han hade med sig kameran så han tog lite bilder på Melinda.

 Så spännande att ligga och lyssna =D

 Den här blir nog en tavla!

 nästan ett litet leende =D

Igår åkte vi till Kista för niklas skulle klippa sig och jag skulle köpa fler amningsbehåar, de behövs fler en två..tips! Sen mötte vi upp familjen berg-arneving igen på IKEA. Blev lite shopping och middag där, söndagssteken är verkligen avskaffad hemma hos oss ;)

Nu väntar jag på...  Bella som ska komma och ta lite kort på lilltjejen, mycket bilder vill jag ha. Ska framkalla till tavla :D

Kommentarer
Postat av: camilla & adrian

HAHAHA va roligt nästan likadana kort som på Adrian . dom två st när melinda ligger ned roligt! :)fina kort :)

ja tycker hon är jätte lik dig när melinda ligger över axeln på din kompis ..kram banan ..

2009-02-24 @ 09:09:02
Postat av: camilla & adrian

sernu devadin mammma,på koerte

2009-02-24 @ 09:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0