Tjohoo

Natten har varit mycket bättre än igår så jag e riktigt pigg och redo för dagen =)
Ska sitta hos frissan x antal timmar idag för klippning och slingor, blir nog ganska blont. Siktar in mig på att ha ungefär samma frisyr som jag hade sommaren 2005 ( Har tyvärr ingen bild på datorn ). Ska bli skönt att få ordning på håret..äntligen =) Eftersom de blir några timmar hos frissan så ska Bella va med som en barnvakt till lilltjejen, skönt att inte behöva rusa upp och trösta Melinda om de nu skulle va så att hon blir grinig, hehe. Så tack Bella!

Igår tog vi en promenad till skärholmen för att gå på banken och kolla lite. Man kan ju lugnt säga att Nordea i skärholmen hade lite effektivare personal. I Huddinge fick jag vänta 1 timme på min tur, 20 nummer. I skärholmen tog de typ en halvtimme för 22 nummer. =) Skönt att ha de avklarat iaf...
Det var verkligen underbart att gå ut igår, det var hela 15 grader när jag gick hemifrån. vårtecken nr 1. 
Tog tom av mig jackan för att de blir så varmt, vårtecken nr 2
Såg ett gäng alkolister i skogen också, vårtecken nr 3.
De kanonvädret skulle komma tillbaka på lördag såg jag på vädret imorse så YEY! De blir gananterat en heldag ute =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0