Oj oj

...Nu va de väldigt länge sen jag skrev nått men det är ju så fint väder nu om dagarna. Vill ju inte sitta inne då inte =)
Melinda lär sig nya saker hela tiden känns de som, hon har blivit ganska duktig på att vända sig från rygg till mage
 hon rullade runt ganska snabbt alldeles nyss så hon såg nästan lite chockad ut..VA HÄNDE?! nu har hon gett upp å hur hon ligger ser ni på bilden

Veckan och helgen försvann väldigt snabbt, hehe. Har vart en helg med grillning kan man säga =)
Igår  firade vi lillebror som fyllde 20 år...sjuuukt va gammal han har blivit, Lilla David lixom....plutt! De blev grillning, öl och tårta som självklart jag gjorde..som vanligt..heh.
Idag har vi vart norr om stan hela dagen. Fotade Melinda lite hemma hos Farmor och Farfar, blev några riktigt bra bilder faktiskt. Det är så kul att fota med en riktig systemkamera.
Åkte till Barkarby med Kim, Cam & Adrian också, polarn och pyret hade massa fint men vi köpte bara en liten sommarklänning =) Jag e riktigt snål när jag shoppar nuförtiden haha...

Nu så ska jag fortsätta kolla på Wipeout =D

Haha..vilket konstigt inlägg de blev..aja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0