Barnläkaren

Nu har vi kommit hem från BVC och Melindas första koll hos Barnläkaren. Det gick kanon, vilken snäll och glad liten tjej vi har! =D
De dröjjer nog inte länge förren hon kan rulla runt på magen..det är vääldigt nära =)
Hon har vuxit till lite över 60 cm och väger 5,2 kg.

Skjutsade niklas tillbaka till jobbet å vi fick order om att stanna hemma tills posten kommit för att se om niklas glasögon kommer idag. Jag ska förresten beställa nya, trivs inte i dom jag har nu vill ha utan båge. Dom har öppnad en ny affär i Skärholmen som säljer glasögon inkl. ALLT för 995 kr så de får de bli! Jag måste ju ha supertunna glas för att mina glasögon inte ska se ut som colabottnar och de ingår också, så jäkla bra!

NÄe nu får posten komma vill ju ut i de fina vädret, tänkte gå till Zetas trädgård och fika. Det är ombyggt nu och superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0