Tv och Toblerone

Det var en lång dag igår, kände när jag gick och la mig där runt tolv " fyy fan va skönt"

Hade tid på Tullinge halkbana 14:20. Det gick alldeles strålande, jag e en mästare på att manövrera bilen vid halka ;) Man ska ju inte jämföra sig med de andra i bilen men jag var grym! =) Jag var först ut på alla moment också de va skönt att få de avklarat.
Bebisen levde om en massa i magen, undrade nog lite va som hände där ute i världen. Hehe.
Niklas tittade på vid sidan om banan, hehe, han såg bara lite nervös ut när jag kollade mot hans håll.

Efter halkkörningen var de snabbt hem och laga middag för kl. 18 skulle jag va hos Tove och Johanna, Barnvakt =)
Vi hade så kul så! dom hade köpt wii fit så de spelade vi tills sängdags.
För övrigt ett ritkigt bra spel! Funderar på att köpa de när jag e mammaledig sen, jättebra sätt att träna på. Yoga och muskelträningen var riktigt jobbig alltså!
Min kropp var enligt spelet som en 37 årings, Hmm..jag vet inte riktigt ;)

Bortskämd som jag e blev jag hämtad sen vid halv tolv när mamma Katarina kom hem, sen var de bara bums i säng!

Ikväll blir de en luugn kväll med tv och toblerone =D


Kommentarer
Postat av: camilla

hahaah självsäker då du =P

2008-09-17 @ 12:56:46
Postat av: Isabelle

Jag sa ju att du skulle klara det bra! :D Men visst var det kul?

2008-09-17 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0