Tummen!

Nu e de slut på helgen igen...
I fredags-lördag var som sagt niklas på kryssning till Åbo med jobbet. Fick en del liiiite svåra och tyda men gulliga sms under natten =)
Jag spenderade kvällen med mamma, vi åt kan man säga. SÅ onyttiga va vi och för mamma som skulle försöka tänka Glutenfritt gick de sådär, hehe.
Det va kladdkaka,chips,dipp,polly,winegum,morötter och blomkål, vi stillade de dåliga samvetet med lite grönsaker.
Trots detta kunde jag proppa i mig 3 ostmackor och kvällsörtte också. Bebisen alltså, du gör mig alldeles för onyttig =D

Fick sova ända till 11 på lördag morgon, skönt att ha en mamma som sover länge =) Annars blir de ju runt 9 man vaknar när Niklas bestämmer sig för att gå upp.
Andreas kom förbi på morgonen, riktigt kul! saknar storebror! ( David vi ses ju jämt, haha )

Niklas va tillbaka vid 19 å då va de bara direkt åka till Kim och Camilla. Kim fyllde 25 år och firade de med öppet hus hela dagen. Synd bara att du däckat när vi kom ;) 

Sista dagen på helgen fick vi en hel del gjort faktiskt, bebisrummet är nästan helt tomt nu och jag möblerade om i vårt sovrum, blev så mycket större! Nu e de bara en sängram som fattas =) 
Åt lunch på mcdonalds och jag tvingade niklas att beställa en Happy meal ( jag skulle absolut inte bli mätt på de ) och va fick han för leksak?!?!
TUMMENS RESA! helt underbart! Vem älskade inte Tummen som liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0