Spontant

Det är så kul när vänner ringer och det blir ett spontan besök =)
Pernilla ringde igår och sa att hon skulle på visning igen vid oss, tyvärr så var inte jag hemma men jag var ju påväg.
Så en stund senare ringde hon igen å då hade jag kommit ända till Hägerstensåsen, hehe så hon hämtade mig i Fruängen. Värsta lyxen =)
Niklas och jag skulle göra egna pizzor till middag och de ville pernilla så klart va med på. Jag gjorde på mitt sätt och hon på hennes, men jag tror inte vi kom fram till vilken som var godast. Osten under eller över. hehe!

Men ikväll blir de nog bara att ta de lugnt hemma, spela lite Mario. Blir så irriterad att jag inte kommer vidare i ett spel som e gjort för 3 år och uppåt. NAAA...men kul e de!
Mycket roligare än Mario Galaxy älskling ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Meh, jag vill också komma på spontanbesök! Har varit lite dålig på det med tanke på att jag bor så nära er för tillfället. Men jag vill gärna träffa dig och bebismagen innan jag åker :D

2008-09-12 @ 15:59:11
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0