Söndag

Söndagen blev en ganska slapp dag.

Niklas hade en fullpackad dag så jag blev ensam redan runt 11, de va så tråkigt men jag fick en del gjort i alla fall.

De där tråkiga, stäääda...det gör man ju aldrig om man inte e ensam. Inte jag iaf =)


Vid två träffade jag Pernilla och Peter som skulle gå på visning i området bredvid. Typ likadan lägenhet som vi har så jag var ju tvungen att följa med och kolla läget =) Man e ju nyfiken =) Den var så fin så! Ville genast ha spottar i taket =)

Sen ringde Maria och sa att hon var utanför mig så jag skyndade mig hem såklart.

P & P kom tillbaka efter visningen och fort bar de av till Skärholmen för en fika. Mums!


Niklas kom tillbaka lagom till middagen, potatisbullar med en massa grönsaker. Helt otroligt gott! Har typ inte ätit potatisbuller sen gymnasiet.

Myste lite med film på kvällen, Kicki´n it old skool, viiiilken skitfilm, får varken min eller Niklas rekommendation. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0