Mjukisar

Satt på tunnelbana och bara kände mig SÅ ful, här sitter jag med mjukisar och myströja.
Vaknade och bara kände mig piss, orkade fan inte klä mig seriöst eller nått. Håller bara på lagerarbete nu så OOORKA.

Tittade på alla checka människor runt om mig, Busniess männen med svart kostym, dator väska och senaste Sony Ericsson telefonen klistrad vid örat. Högstadietjejerna som i gärna visar upp dom "nya" brösten, alla trendiga tjejer i min ålder som spenderat jag vet inte hur lång tid framför spegeln men ACK så trötta dom ser ut.

Så efter 15 min på tunnelbanan med mina funderingar så kom jag på att va fan! Jag klär mig som jag känner, orkar inte vara trendig eller finklädd. PLUS att jag genom att jag inte sminkar mig eller fönar håret får sova typ en halvtimme till.
Det är värt varenda minut =)

Kliver av tunnelbanan med ett nöjt leende

=D

Kommentarer
Postat av: camilla

Man får klä sig hur som helst som gravid , när man är gravid är man allltis lika snygg :)

2008-09-03 @ 13:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0