Kollektivtrafiken

Alltså en av de äckligaste sakerna jag vet är folk som spottar. Jag ryser av bara ljudet.
Imorse när jag väntade på bussen hemifrån stod de en kille på busshållplatsen, han spottade typ var tionde sekund.
Inte "vanligt" spott utan såndär amerikansk- westen- tobak -spott, det liksom blir en liten fontän ur munnen. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT!
Visste inte va jag skulle ta vägen...började nästan bli illamående. Jag e ju ingen person som direkt går fram och
"ursäkta men kan du sluta spotta jag mår illa" .
Näe..jag fick stå ut med de i typ 5 minuter och du kan ju räkna ut hur många gånger han spotta då...

En annan trevligare sak =)
Igår eftermiddag blev jag så glad när en tjej frågade om jag ville sitta tills bussen kom. Hon ville ge mig hennes plats.
så himla snällt tycker jag! Blir så glad av att de fortfarande finns snälla och trevliga människor i kollektivtrafiken.
Detta betyder även att jag faktiskt har blivit tjock..haha.

Kommentarer
Postat av: Elli

Haha, ja.. du är en riktigt tant nu du..

2008-09-10 @ 17:36:56
URL: http://elleyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0