Helgen

Mätt och beloten men dock inte utvilad, men man kan ju inte få allt här i livet ;)

Helgen var ganska full med olika aktiviteter.
Fredagen började med ett ganska impulsivt beslut att följa med familjen Arneving på Räk & taco båten som går från Slussen. FORT in i duschen och fort ut till bilen.
Vi blev hämtade av Camilla och Kim, Så himla snällt! Tack för det!
 En stilla middag blev snart.....en del öl och shots!

Vi stannade till på nån ö nånstans och tog en svängom =)


 Väl i hamn blev de prat om krogutgång men jag kände direkt att näe guu va jobbigt, ska jag dansa runt på krogen med min mage. NÄE! De skulle se ut, jag och Camilla, gravida och ganska så osmidiga dansa till PH. Haha...

På lördag blev de snabbt ändrade planer, tatoomässan var planerad men efter att jag påminnt niklas att han sagt till hans mamma att vi skulle till Street Car i Barkaby så vände vi kosingen dit istället.

 Till och med Jag tyckte de var riktigt kul att gå runt där.  Transformers!!!

På söndagen blev de bland annat Mamma mia på globen.
 Fick tag på riktigt bra platser. Satt på rad ett precis bakom parkett så vi kunde sitta och sträcka på benen hela föreställningen =) Lovely!

Måste nog gå ut och hålla niklas lite sällskap nu, han håller på att slipa ner lilla soffan vi ska ha i babyrummet. Pappa ska måla om den till vit. Det kommer bli så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0