Tjabba Tjena hallå!

Det var så enkelt attt kliva upp ur sängen imorse! Vi har nämligen köpt och målat om en sängstomme som jag nämt tidigare och nu e den på plats! De blev jättebra, niklas kan han =)
Detta betyder att sängen kommer mycket högre upp och jag behöver inte rulla av på golvet för att komma upp =)

Helgen har altså innehålligt en hel del målning för niklas, ärligt talat så har jag mest tittat på. Det e jobbigt att hålla på att börja sig och kliva upp från golvet hela tiden. Men jag var med på grundmålningen iaf =)
I lördags så jobbade niklas lite på annat håll än hemma så jag tänkte kolla lite i skärholmen centrum nu när de äntligen e färdigbyggt. Ringde david och fråga om han ville va min "bög" shoppingkompis under en dag. Han ville inte de..chocking!
Men mamma ställde upp istället =) så jag fick lite sällskap iaf. Det blev lite gravidkläder, inte så kul att bara kunna välja mellan 2 par byxor som sitter bekvämt.
Fick låna en del kläder av Camilla innan, dom enda byxorna jag kunde ha va dom som var " jättestora"..hmm..känns ju kanon! haha. Men dom e riktigt sköna så tack för de!!

Ikväll blir de nog bara lite hemmakväll liknande, kanske sticke iväg en snabbis till Ikea, ska köpa lite tavelramar till väggen i sovrummet för nu så har bilderna kommit hem! Dom vart jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0