"Små barn hör inte hemma i tunnelbanan"

Alltså de är helt otroligt va dåligt jag sovit inatt, har vaknat och bara känt faaan va svårt de ska vara att ligga bekvämt. Kunde inte ligga på sidan och på rygg har jag aldrig gillat att ligga, det tog tid innan jag somnade kan man säga.
När jag väl somnat på rygg så bli jag väkt av Niklas eftersom jag snarkar..suck. Snarkar eftersom jag alltid blir täppt i näsan när jag lägger mig ner.

Äh va fan..livet e bra! =)


Imorse bar de av till barnmorskan, vi satt i väntrummet och väntade, 10 minuter gick och jag började bli lite misstänksam.
Kollade i almanackan och upptäckte att det var imorgon vi skulle dit, haha! E man lite förvirrad då eller. Det var bara att åka tillbaka till jobbet.

Igår på väg hem från jobbet åkte jag med en tunnelbanechafför som inte riktigt gillade läget.
Vi blev stående ett tag på telefonplan och precis när jag började undra varför så kom de
DINGDONG

"Ja eftersom småbarnen leker med dörrarna så kommer vi inte hinna köra in i Fruängen utan vi kommer att få vänta på vår tur, små barn hör inte hemma i tunnelbanan!"

Stationen innan Fruängen fick vi ett till meddelande

DINDONG

"Jaha nu så får vi stå här ett tag pga barnen, HÅLL REDA PÅ ERA BARN!"


Tror inte att hon har egna barn ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0