Mini

Ja va har hänt nu då?
Inte mycket..
Mamma och David var här i tisdags med en inflyttningspresent till oss, bättre sent än aldrig ;)
Det var en jättefin tavla målad på en gammal lucka till fönstret. Den sitter som gjuten på en av våra väggar, blev såå fint =D

Jag har förresten gått och blivit lite halv seg. Huvudet börjar värka lite och sånt otrevligt så det blir en väldigt lugn helg för min del, jag vill verkligen inte bli sjuk nu! E dessutom ensam på jobbet nästa vecka.

När vi va i frankrike beställde niklas in en öl, och fick då en 25 cl flaska, lite roligt. Direkt kände jag att dom flaskorna ska vi köpa hem! Det är ju en perfekt mängd för en efter jobbet öl. När vi hade köpt ett 8 pack miniöl och sen kommit hem upptäckte vi snart att dessa flaskor var ännu mindre, det var 15 cl flaskor!! Haha, så jävla söta. Typ 3 klunkar så e dom slut för niklas del. =D
Perfekt för after work.
  Naaa!

Igår på väg efter jobbet hände de igen, the bakelsesug kom tillbaka! Jag vek mig, svängde in på Konsum i Fruängen och kände va fan! Det är ju snart helg, en liten e jag väl värd. Gick fram till konditoridisken och kollade in prinsessbakelserna men vände, jag vet, otroligt! Tänkte att nu får jag fan skärpa mig, lite helg snask principer måste man hålla fast vid trots de eviga graviditetssuget =)
Åkte hem och gjorde lasange istället den blev SÅÅ god! Haha ;)
 MUMMI!

Ikväll vette fan va som står på menyn, lite thaimat från kurvan kanske? Väntar hem den hårt arbetande sambon först så får vi se va han säger =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0