Jag har levt i förnekelse!

Jag har levt i förnekelse! 
På frågan " Är du sugen på något speciellt då?" svarar jag alltid nej! 
Har kommit på att det är värsta bullshitet från min sida.

Nr.1
OST
Det är ostroligt va mycket ost det går åt hemma hos oss nu. Hushållsost 26 %, tjockost! 
Jag går och smånallar hela tiden, gärna en halv centimeters bit som jag sen proppar i mig snabbt som tusan! 
Mmmm...

Nr. 2
Cornflakes med a-fil och drottningssylt.
Jupp! varje kväll! får nästan lite panik när något är slut och fort tar de slut ska jag säga dig. 5 dl fil bara i går kväll, haha.
De måste vara Kellogs corn flakes också, det är mycket viktigt. Det är stor skillnad på smaken. Skulle kunna bli en spokes-person för Kellogs ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Var det meningen att ordvitsa lite med "ostroligt" eller är det bara en felskrivning? Lite dålig humor såhär på fredagskvällen :)

2008-10-10 @ 22:59:32
Postat av: Elin

Haha!Det var faktiskt meningen=) Visste att du skulle fatta! haha!

2008-10-13 @ 13:37:10
Postat av: Isabelle

Haha, helt otroligt att ingen annan har påpekat det dock! Allt bra annars? Dags för fika eller nåt snart!

2008-10-13 @ 15:38:21
Postat av: Elin

Jo allt är bra! förutom halsbrännan, så vidrigt!

ja jag hade tänkte styra upp nått i veckan så jag kan höra av mig. Typ torsdag?

2008-10-14 @ 09:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0