I natt jag drömde

Alltså man drömmer så otroligt mycket som gravid, man e helt förvirrad när man vaknar.
Inatt drömde jag att Stockholm var en tropisk turiststad, typ Cannes.
Det var klarblått vatten runt hela stan och häftiga gamla byggnader från de att nazityskland tagit över stockholm vid kriget.
Långa sandständer vid norr-och södermälarstrand.
Tropisk värme!
Trots detta tyckte jag att det var helt fel att bada mitt i stan, det är väl ingen som gör de?
Skällde ut mina kusiner när dom hoppade i vattnet från naziborgen =)

Imorse i metro läste jag att det nu är lagligt att bada i innerstan, VA?! E de många som käner att dom vill de? Skulle aldrig falla mig in! Tänk va mycket äckligt det är i vattnet mitt i stan. Ligger säkert asmycket på botten och alla fyllon som pissar och spyr i vattnet...nej tack. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0