Hurra!

Vilket härligt oktober väder vi har här i Sverige! Mörkt och regn, tur att jag gillar att mysa hemma med ljus för annars skulle verkligen vinterhalvåret vara totalt mörker.

Igår tog jag en körlektion i Jakobsberg med Järfälla Trafikskola. Helt suverän lärare! Det kändes verkligen som det var värt pengarna. Det gick riktigt bra också, han sa att jag körde väldigt bra. Skulle bara sakta ner lite i rondellerna ;)

Skönt med helg, känner mig inte helt hundra i kroppen så idag blir de en kort dag på jobbet, det är ju dessutom dag innan helgdag så de är ju faktiskt legitimt halvdag =)
Ska hem och baka tårtbottnar till morgondagens kalas hos mamma. Jag blir hela 23 år gammal imorgon =) Hurra till mig!
Kan då passa på att Gratta Linnea på sin 24-årsdag imorgon =) Vi kanske borde börja införskaffa gemensamma kalas igen =)  

Tänkte hinna med att gå på UnderBARA BARN mässan i Älvsjö i helgen också =)

Tack för mig! ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

ja nu när du gör så bra :)! hoppas ja att du tar de jäkla körkortet.

kram

2008-10-31 @ 09:54:22
Postat av: Elin

Ja de hoppas jag också =) Skulle va skönt att få de bakom sig =D

2008-10-31 @ 13:26:08
Postat av: camilla

när körskole läraren säger att du kör bra :) så kommer du klara de galant :)

2008-10-31 @ 15:31:52
Postat av: camilla

ja glömde jhu haha vi kanske ses på barnmässan . ska oxå dit med några kraam

2008-11-01 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0