Höst

Nu är de verkligen höst, fy i helvete va kallt det är på morgonen nu!
Igår var de minus en och frost, klädde på mig som en tok för sjuk vill jag verkligen inte bli.
Kan inte riktigt knäppa min jacka heller för magen väller ut alldeles för mycket, hmm...måste jag köpa ny jacka nu? Det känns ju så onödigt. Ska kolla lite i förrådet och se hur utbudet ser ut. Har ju en sambo som köper/ köpte huuur mycket jacker som helst.

Känns inte som om man får något gjort hemma på hösten, fort hem bara, laga mat, tända massa höstljus och mysa i soffan med alldeles för mycket godis. Svärmor kommer och fyller på godisskålen hela tiden, bra men inte så bra =)
Körde ner till kvantum igår för att handla, de första man möter när man går in e världens hav av bakelser. Det tog mycket vilja att bara gå förbi till brödet säger jag bara. Det fick bli en massa frukt istället för bakelser, men det var ju mumsigt det också. 

Nästa vecka kommer pappa och målar lilla soffan vi ska ha i barnrummet, och lite annat som niklas snickrat ihop. Det kommer bli så fint och välmatchat ;) Längtar till allt e klart och inhandlat. Längtar till bebben kommer!

Pernilla ringde förresten och sa att hon och peter köpt lägenhet...PRECIS VID OSS! Det ska bli så himla kul! Vi kan nästan vinka till varann =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0