14 oktober 2008

Vände helt på vägen hem igår, stannade i Slussen och hoppade på saltsjöbanan till Sickla först.
Kände  att de var länge sen jag åkte kommunalt till Sickla, kände inte igen mig när jag klev av. Dom har ju smällt upp ett enormt hus! Det var när jag såg Sickla skylten som jag förstod att jag inte klivit av fel.
Hittade en jättegullig liten barnaffär, den var stängd igår som synd var men det blir garanterat ett återbesök dit.

Sen bar de av till Andreas där de blev Tv-spel och middag när Mamma och David kom senare.

Niklas var hemma med hans pappa och bror, dom hängde upp skötbordet i badrummet och satte ihop Babysittern som vi fick av niklas mamma. Det blev så bra med skötbordet! Känns helt rätt att vi valde ett vägghängande. 

Det blev ingen Ikea igår så de får kanske bli idag istället. Sov så himla dåligt så jag e riktigt trött nu, vaknade vid fem av halsbränna. har aldrig haft de innan graviditeten typ och det är så himla äckligt! Ska börja äta päron på kvällarna innan läggdags, man kan ju hoppas att de hjälper lite iaf.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Köp Gaviscon på apoteket. Ta en på kvällen så lägger det sig "som ett lock" i magen för att förhindra halsbränna. Fick det när jag hade en massa magproblem för ett par år sen och de fungerar verkligen. Sånt de rekomenderar gravida. Kan ju alltid prova, halsbränna e ju inte det roligaste man kan råka ut för!

2008-10-14 @ 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0