Inredning

Inatt vaknade jag av halsbränna, USCH, så de va bara att gå upp och knapra Graviscon ( tror jag de stavas ). Himla äcklig tablett alltså, man ska tugga sönder den innan den sväljs så de blir som en skum i munnen. Härligt.

Nu sitter jag och kollar lite roliga heminredningssidor, det finns så mycket fint man kan köpa. Ibland önskar jag att vi bodde i ett slott så att vi kunde köpa allt som jag vill ha i inredningsväg. Det blir helt enkelt inte bra att pressa in så mycket på 69 kvadrat. =)
Men en sak vi bara måste ha e något på väggen i bebisens rum, det är en vägg som e helt vit och de går bara inte. Antingen blir de någon textremsa, har hittat en asbra sida som gör väggdekor/text. Man kan skriva vad som helst, bestämma storlek, färg och typsnitt på bokstäverna helt själv. Sånt gilar vi =)
Eller
Kanske en stor Canvas tavla med Bebisen på väggen, de finns många hemsidor som gör canvas-tavlor och det är faktiskt ganska billigt med tanke på vad man får.
Egentligen så vill jag ju ha de i vårt sovrum men vi får se vad som blir bäst.

Har förresten hittat nått som jag bara ska ha! ( Ha-begäret bara stiger )
Pipparkakor! Fatta va kul, bjuda svärmor på lite pepparkakor och glögg så kommer de fram pepparkakor som ser ut sådär. Underbart!
Även Niklas tyckte att de va klockrena och ett självklart köp. Så nu vet ni va jag kommer änga lite tid till i december , baka pipparkakor ;)

Kommentarer
Postat av: camillla

hahaha vilka roliga pepparkaks former , sånna måste jag jhu oxå ha vart har du köpt dom hahaha kraaam

2008-11-18 @ 13:34:04
Postat av: Elin

Ah visst e dom heeelt underbara!

Finns på

www.bluebox.se

Kör en produktsök på pipparkakor så kommer dom upp =)

2008-11-18 @ 14:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0