Thighs strikes back

Jag kände de på mig, det var något som jag skulle göra denna vecka. Så obehagligt att veta men inte veta vad.
Sen så fick jag ett sms av Pernilla imorse, en påminnelse om att det var Spakväll ikväll. JUST DE!
Så ikväll så ska jag ligga med gurkor på ögonen och bada fötterna vid globen, skööönt =)

När magen är ivägen om man egentligen inte ser hur man ser ut under naveln så får man lätt en chock när man står framför en spegel.
Det fick jag igår, jag visste att jag fått bristningar på låren eftersom dom blivet regält mycket större MEN de jag såg va ju löjligt! Det var inte alls kul =( tittade på niklas som gav mig en förskräckt blick och sa sedan, dom försvinner och bleks nog...hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0