Spakväll

Mötte upp Elli vid gullmarsplan igår för att gemensamt åka till Blåsut (och huuuur ofta går man av vid den stationen).

Det var ju spakväll med produkter från Mary Kay som stod på schemat i afton.

8 tjejer blev vi, te, kakor, godis och hudvård/fotbad. Jag stod dock över fotbadet, det var mindre smidigt att pyssla om fötterna när man har en stor mage i vägen =)

Men det var så mysigt så. Gillar verkligen deras produkter, huden blir så otroligt mjuk.


Stackars Pernilla fick åka runt hela söderort för att lämna av tjejer som hade lyckats få plats i världens minsta bil. Jag fick sitta fram jag, tur de för jag skulle ta upp två platser bak, hehe.


Väl hemma så hade jag fått paket från Bluebox, mina pipparkaksformar har kommit! Snacka om snabb leverans =)
  yey!


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag vill ha den bilen från spakvällen! Vi ser ju jätteengagerade ut. Måste visa den för Lu så han förstår att vi faktiskt gör viktiga saker på de där kvällarna, haha.

2008-11-26 @ 07:51:01
URL: http://elleyh.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Ja de e inte bara kakor och skitsnack =)

Det e bara att sno bilden =)

2008-11-26 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0