Sista dagen på jobbet...

Ja nu e den kommen, sista dagen på jobbet. Orkar inte jobba en dag till känner jag, är ju helt slut på kvällarna. Nu kanske man kommer kunna va lite mer social efter 18 =)
Idag får vi leverans på 2,8 ton mönster...skönt avslut innan ledigheten...not...;)

Körlektionen igår gick bra, han sa att jag lärt mig kolla döda vinkeln och köra helt rätt i rondeller men jag kör för övrigt lite fort ( han har ju inte träffat min lärare ;))
Känns bra att det bara är de jag behöver tänka på.
Gjorde stan med pernilla sen, hon shoppade mest måste jag säga. Men jag hittade iaf en Klänning på Gina som var så fin så + två mamma linnen som jag verkligen behövde, så himla oskönt att ha ett linne som slutar mitt på magen ;)
Niklas och jag kom innanför dörren precis samtidigt och då var jag helt slut! Jobbigt att gå på stan jue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0