Pyssel

Här har de pysslat så de skriker om det.
Babyrummet har fått upp hylla, gardiner och Niklas träd som han gjorde för jäääääättelänge sen. Vi satte upp lampor bakom trädet och det blev så fint så, mysigt ljus.


I onsdags var jag på IKEA med Pernilla och köpte lite grejjer till kalaset / babyduschen imorgon. Så kul att vi blev ett litet gäng trots att så många e utomlands eller pluggar på annan ort.

Ikväll ska vi handla bak tillbehör och baka tårtbottnar. Det andra blir morgondagens projekt, tur att jag får lite hjälp =)

Måste kanske städa lite också...suck, det blir fullt upp ikväll.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad gärna jag hade kommit på kalaset! Längtar hem lite nu faktiskt. Åker till Sverige nästa vecka men tyvärr inte till Stockholm :( Hoppas du har några kalas-bilder du kan lägga upp här, jag vill se!

2008-11-09 @ 13:11:27
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas att jag kan få tag på lite bilder, då lovar jag att lägga upp dom direkt!

Men men...inte till sthlm? Blir de bara calshamn eller?

2008-11-10 @ 10:20:28
Postat av: Linnea

Först Växjö, sen Karlshamn. Har tyvärr inte tid eller råd att åka till Stockholm också :( Svindyrt att flyga till Sverige tur och retur kan jag säga!

2008-11-10 @ 23:06:57
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0