Pingvinens vandring över Gärdet

När jag var bosatt på Britas mötte jag ofta en dam/tant av den lite kraftigare varianten som gick lite som en pingvin. Det blir ju lätt så.
Nu e jag hon, vaggandes fram i snön över gärdet =)

Idag har jag ont på ställen jag inte visste man kunde ha ont, hoppas att de inte sitter i sig alltför länge.
Nu klagar jag lite men ni vill ju veta hur jag mår ;)


Å vilket snöoväder vi fick igår, tycker faktiskt att det är riktigt mysigt ute nu. Har ett sånt sug efter glögg, pepparkakor och tända värmeljus. Får se om vi hinner med lite senkvällsmys när vi kommer hem ikväll, vi ska nämnligen till min bror på födelsedagsmiddag, ska bli så kul så!

Imorrn e de födelsedagsmiddag på samma ställe fast med mamma som gäller ;)


På tal om min bror så drömde jag faktiskt om Andreas här om natten! Vi var små, satt och åt kvällsmål hos mormor och morfar och andreas tuggade ut Batman från en rund tekaka ( som han alltid gjorde när vi var små). Jag blev självklart JÄTTE imponerad. Försökte de själv på morgonen sen och jag kan fortfarande inte, haha..vilken sopa man e!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0