Ostkakans dag...på fredag...

Igår jobbade Niklas i garaget (igen) så jag passade på att göra lite små ärenden och hälsa på mamma och lillebror.
Skönt att slippa laga mat någongång när man kommer hem från jobbet.
Bebisen hade värsta partyt i magen men David ville absolut inte känna hur bebisen hoppade runt, hmm..hehe.

Det blev till och med efterrätt, ostkaka. Asbra att det är ostkakans dag på fredag, e ju extrapris på ostkaka överallt. Och huuuuuuur gott e inte de!?!
 Davids bord va inte lika praktiskt som mitt ;)

Ikväll så ska min älskling inte jobba så de blir bara en myskväll hemma, wey =)
Kanske tom får komma hem till lagad mat...=)  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Buhu, det finns inte ostkaka här! Men det kanske är bra, för annars hade jag säkert också kunnat ställa tallriken på magen efter ett par månader haha ;)

2008-11-12 @ 17:32:23
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Tror du att den skulle hålla sig om jag skickar ner ett paket med ostkaka..haha ;)

2008-11-13 @ 11:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0