Havandeskapspenning

Hurra!
Jag har fått besked från Försäkringskassan angående Havandeskapspenning och dom har beslutat att jag får hel HP.
LOVLEY!
Detta betyder alltså att från och med den 1 december så kommer jag att vara hemma. Känns jätteskönt, redan nu har jag svårt för mycket av mina arbetsuppgifter + att jag får så förbannat ont i ryggen.

På tal om besvär så fick jag en liten irritation från Niklas igår, kan ni gissa vad d e som han tycker e jobbigt?!
Jag ANDAS för högt, haha.

Jag har filmat från bla arvikafestivalen och skolan i 2:an på gymnasiet och nu ska jag äntligen hämta ut den så att jag kan få se filmen för första gången sen den filmades. hehe...Ska bli rikigt kul att se sig själv som 17 åring. =D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va va va? Vad är det för film? Är det vår festivalfilm eller nåt annat, som jag inte känner till?

2008-11-14 @ 20:32:57
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, de är den filmen vi filmade på festivalen och i skolan och på en fest. "så var vi som 17-åringar" haha! =)

2008-11-16 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0