Graviditetsvecka 34

Bebben hade fortfarande inte vänt sig, gör hon/han inte de tills nästa besök hos barnmorskan så ska de bokas in ett till Ultraljud. Gör mamma glad nu och vänd dig =)

Annars så rullade allt på som vanligt, jag hade ett mått på 32 cm över magen.
Bebben hade ett hjärtslag som låg på 155 slag i minuten.
Jag har gått upp till 80 kg nu, oj oj!
Fick en uppmaning att gå på graviditetsvattengymnastik också så nästa fredag blir första gången, ska bli intressant. Är inget direkt fan av bassänger och klor, men va vet jag det kanske e jättekul.

Nu så ska jag gå och plocka 900 mönster...min kropp kommer må SÅ bra i eftermiddag. Känns bra att det bara är 4 dagar kvar att jobba =)
Min chef tyckte det såg så härligt ut när jag stod och inventera i fredags så hon var bara tvungen att ta en bild.
Så detta e en ganska uppdaterad magbild =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin mage du har! Jag kommer hem till Sthlm den 19:e december och känner på den :D

2008-11-26 @ 11:56:31
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: camillaaa

aa va fin bild :)

vilken nutti puttii mage du har :)

ändå är du i vecka 34 inte allls så stor . men va glad för de hihi :)

många krämar

2008-11-26 @ 12:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0