Graviditetsvecka 32

Var hos Barnmorskan igen imorse.
En rutinkontroll, hade gått upp till 78 kg vilket betyder att jag gått upp 14 kg. Känns kanoners =)
Kollade mitt blodvärde också och de visade att jag skulle börja äta järntabletter nu. Hoppas att jag blir lite piggare av dom.
Bebisens hjärta slog med 140 slag i minuten och jag hade ett mått på 30 cm över magen.
Allt detta innebär att jag fortfarande ligger på den exakta mittenlinjen. Hehe.

Å såhär ser jag ut nu..hehe.

Bild från Babyduschen i lördags tagen av Bella


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag har en där du inte putar fullt lika mkt med magen också :)

2008-11-11 @ 14:17:55
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja du tog ju en hel del, men de va bara denna som fanns uppe så jag snodde den, hehe. Du kanske kan maila mig alla bilder? =)

2008-11-11 @ 15:01:26
Postat av: camilla

hihi du har fått sånna där fluffiga kinder jag hade oxå ... hihi fint kort :)

2008-11-11 @ 15:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0