Födelsedag

Så var födelsedagshelgen över =)

I fredags så va de fort iväg till pernilla efter middagen eftersom vi lovat mamma att hjälpa henne med att ta hennes nya soffa. Det gick som smort =)
På kvällen/natten kom pernilla förbi, halloweenfesten var slut och vi ville självklart se hur hon såg ut. Hon var så söt så!
Öppnade Niklas present vid tolvslaget, fick 3 mjuka och otroligt fina barbapappor som jag velat ha länge, dom ska stå inne och vaka över bebisen sen.

På Lördagmorgon kom pernilla förbi igen och grattade mig lagom till frukosten, så kul att vi bor bara 100 m från varandra nu!
Sen var de fullt upp med fika och middag. Niklas familj kom förbi och åt tårta vid två och sen bar de av till mamma för födelsedagsmiddag vid 17.
Fick så mycket fina presenter; skor, klänning, pengar...tack för de!
TACK för alla fina grattis sms jag fick under dagen!

Vi hann faktiskt med att gå på UnderBARA BARN mässan i Älvsjö på söndagen också! Det var kanon, mycket gratis prylar och blöjor. Vi fick med oss en hel del hem + att vi köpte bärsele, bröstpump och sånt. Det var ju till mässpris alltihop så fynda gjorde vi verkligen! Känns bra =)
På kvällen sen så var de födelsedagsmiddag hos pappa som gällde. Det var så gott så!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag hoppas verkligen att mitt sms kom fram, det verkar vara lite problem med att skicka sms från mitt tyska nummer till svenska mobiler ibland nämligen ;)

2008-11-04 @ 21:02:39
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0