Det va helgen de!

FRUKTANSVÄRT trött!

Vet inte riktigt varför, har sovit hela natten och inte drömt något som jag kommer ihåg. Kände bara direkt när jag vakna att detta kommer bli en riktigt jobbig dag.
Sitter som en Zombie på jobbet och grattis till mig eftersom måndagar e dom dagar jag har som mest att göra.
Har börjat få lite ont i ljumsken, känns som om jag alltid har världens träningsverk vilket betyder att jag går som en idiot.

Annars så e allt kanon och Bebben mår strålande!

Tror att bebben gillar att åka bil, det blir alltid liv i magen när vi kör en vända =)

Känns skönt att de mesta e inhandlat, vi ska köpa en bilbarnstol men det vet vi redan vilken, väntar bara på att de kanske kommer ett kanonerbjudande, hehe. Än så länge så kan man ju vänta och hoppas iaf. Allt för att spara pengar, det är dyrt med bebis.


Helgen har vart snabb =)
I fredags kom Camilla, Kim och lilla Adrian förbi. Så otroligt snällt barn, man kan ju bara hoppas =) Och självklart åt vi ostkaka, niklas fick i uppgift att inhandla och han fick åka runt en hel del, affärerna hade inte ritkigt förberett sig på att svenska folket skulle vräka i sig efterrätt denna dag.

Adrian fick inviga vår babysitter..

 

Lördagen spenderades i bland annat barkarby där vi fick en parkeringsböter SUCK, hade inte alls koll på att det var P-skiva som gällde där nuförtiden.
Sjukt tråkigt att kolla i affärer när allt e sytt för ikke gravida tjejer. Men de fanns mycket kläder jag hade kunnat köpa.
Det fick bli strumpor iaf, tror niklas tröttnat på att jag alltid går och nallar i hans garderob.=)

Åkte förbi niklas föräldrar också innan vi åkte till Söder för att hälsa på Familjen Berg-Arneving. Vi hade ju ÄNTLIGEN köpt en present till lilla adrian, bara sådär 1 månad senare än alla andra. Men vi hittade ju en sån fin present =)

 Vilken bra pappa min älskling kommer bli! Kolla skorna! Det är vår present till Adrian. SÅ cool han blev!  Niklas övade på att byta blöjja =)

På söndagen vaknar jag upp heelt ensam, Niklas hade smygit iväg till garaget. Tråkigt det är att äta frukost ensam på helgen. Då vill man ju äta en riktigt "Linnea" frukost. ( För alla som inte vet va de innebär så betyder de otroligt mycket av allt, som en mindre frukostbuffé).

Mamma, David och Andreas kom och hämta upp mig vid ett för att åka och kolla inredning till mammas nya moderna vardagsrum, det blev två limegröna kuddar och en brun/guld kudde för 745 kr, som hittat! Men å andra sidan så e ju inte Indori världens billigaste affär direkt men mycket snyggt har dom.
Vill tex ha en skohylla därifrån som e tre våningar, niklas och jag har nämnligen så himla mycket skor.

På kvällen sen så blev de middag hos mamma.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hehe, jag är ALLDELES för nyfiken för att kunna vänta. Skulle inte klara att gå 40 veckor utan att veta :D



Tänker på sådant som inte passar in i livet för tillfället ;)

2008-11-17 @ 17:21:57
URL: http://anothershell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0