Babydusch

I fredags var de hem tidigt och handla, laga mat och baka.
Va man lite trött på kvällen sen eller...


På lördagen var det till att baka ännu mer, kände mig så otroligt pysslig. Hade ganska gott om tid på mig innan alla skulle dyka upp runt 18 MEN trots de så vart jag grymt stressad sista timmen, tur att Pernilla och Maria kom tidigare så att jag fick hjälp med att blåsa ballonger och pynta lite kalasigt.
Otroligt nog så var alla så otroligt punktliga, de har nog aldrig hänt =) Sen var de till att äta onyttigt till runt halv tolv då den sista gästen gick hem. Helt sjukt att tiden kan gå så fort!
Vi kommer få en sån välklädd liten bebis för så mycket fina babykläder vi fick, garderoben e riktigt välfylld!

Jag var tyvärr ritkigt dålig på att ta foton under kvällen, får hoppas att jag kan få låna lite bilder från andra kameraflitiga så att ni får se lite bilder.
Det var en sån kul kväll och jag tackar alla som kom!!
Vi får se till att se Bananmannen Linnea ;) ERIC ÄR BANANMANNEN!

På söndagen var de ju fars dag, min pappa sitter som klistrad på landet så jag och Niklas åkte iväg till Vällingby istället för att fira Niklas pappa.
Vi stannade vid garaget på vägen för att Niklas skulle på nått möte, ett äldre par som han hade hjälpt ville presentera en solklar affärsidé som Niklas självklart skulle passa perfekt för. HAHA..eller inte. Intresset flög ut från fönstret efter 2 minuters presentation.

Sen vart de våfflor! Sjukt va sällan man äter de, men gott e de, synd bara att man blir tjockismätt efter 2 st.
Kollade lite hemmafilmer på Niklas när han var liten/ung också. Det var riktigt kul! Måste säga att han var kung bakom kameran, vilken presentatör, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag lagt upp lite bilder från i lördags :)

2008-11-10 @ 21:23:15
URL: http://anothershell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0