27 November

Idag blir det en kort dag på jobbet, vid två så ska jag åka till Jakan och köra lite bil. Känns som jag har så mycket annat som snurrar i huvet nu så jag har inte tid att bli nervös inför uppkörningen som inte e så himla långt bort nu. Ni vet ju att jag kör upp i December =)  Ni som vet datum, typ la familija skvallra inte ;) 

De blir så bra så =) 


Efter körningen så ska jag möta Pernilla i stan för att kolla in lite mammakläder, har tröttnat på mina enda byxor och de två klänningar jag kan ha, lite variation bitte!

Niklas ska pyssla med bilen på hobbykvällen idag så jag passar på att shoppa lite =)

Fick förresten en kommentar av han igår som inte va så kul att höra, " Du har blivit lite rund i ansiktet Elin"
Hmm...Vet inte riktigt...de e tur att jag väntar nått så underbart som en bebis och inte bara e tjock DÅ skulle jag bryta ihop.


Kommentarer
Postat av: camilla

många blir runta i ansiktet när dom e gravida .

du skulle ha sett mig sista månaden haha som en fotboll . du har alla anledningar nu DU ÄR GRAVID :)

KRAMIS

2008-11-27 @ 16:07:07
Postat av: camilla

hej sorri att ja ba försvann på msn i går , hade lite bråttom han inte ens säga hej då .

men vadå har han fått böter ?

2008-11-28 @ 09:01:55
Postat av: Elin

Yes! och jag kunde inte va gladare, de e helt klart värt alla kilon man går upp ;)

De e lugnt, förstod att du hade bråttom nånstans =)

Alltså han blev fotad i en tunnel, men än så länge så har de inte doppat ner något i brevlådan. Man kan ju hoppas iaf =)

2008-11-28 @ 11:21:34
Postat av: camilla

hoppas bara att han ej blir av me körkortet .. tänk om han blir de innnan bebben kommer - iiiiiiii icke braa

om ja känner han rätt lär han pip gör de ändå .. kraam

2008-11-28 @ 13:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0