Snabbgenomgång =)

Trodde de skulle bli helt tvärtom, att jag skulle skriva mer nu när jag "bara" e hemma. Ah jo tjena...sitter ju aldrig vid datorn. Finns ju så mycket annat man kan göra.
Ska försöka uppdatera lite nu =)

Pernilla har precis gått, hon skulle låna tillbaka  hennes kavel som vi lånade häromdagen ( Nej vi har inte köpt en kavel än ) . Niklas och jag har nämnligen bakat pipparkakor, dom vart så goda så. Men jag försummade första plåten lite så dom blev lite fööör solbrända, hehe
  Vi hade olika bakmetoder så vi testade självklart vem som var bäst! vi kom inte riktigt fram till de=)

I fredags så var jag hos Andreas hela dagen, han skulle vara hundvakt till en liten yorkshire och de kunde jag inte missa. SÅ söt hund, otroligt uppfostrad, sånt gillar vi.
 Lunch, når nästan inte upp =)  Här e hon =) Jag kan vara hundvakt vilken dag som helst till denna lilla tjej.
Vi spelade även Lips, så sjukt kul! och så otroligt falskt de låter, hehe Aha- Take om me va nästan de falskaste jag hört men OJ va kul de måste va som förfest spel detta. De rekomenderas till alla som har Xbox 360.

På kvällen sen så åkte vi och hämtade vår vagn som äntligen hade kommit till barnbutiken i heron. Så fin så, bild kommer senare.
Sen tog vi en lååång biltur till vällingby, hehe. Det vaknades glögg hos familjen Arneving - Berg så vi åkte dit, trevligt värre!  Lilla Adrian är lika cool varje gång vi ser han, chillar lite, ler lite, äter lite..så som livet borde vara för alla ;)

Sen har bara helgen flugit iväg! Igår var vi i Norrtälje och kolla på Gant, dom hade mycket fint och niklas fyllde på shortgarderoben regält, i veckoslutet e de ju både Julfest och Dop =)
Min fot mår fortfarande väldigt dåligt så vi gick inte runt så mycket. Fattar inte varför de inte kan bli lite bättre iaf, kan ju inte gå. Har blivit tillsagt att jag ska ligga med fötterna högt när jag sover + att jag ska ligga med huvudet högt när jag sover pga halsbrännan så jag sover som en jävla banan. Nej jag e inte bitter!

Snart kommer niklas hem =) Han har vart och pysslat med Renault´n och nu lagt ut den på blocket, redan massa som ringt så de blir nog inte så svårt att sälja den som jag trodde, alla vill väl ha en billig liten bil nu antar jag =)
Blir nog lussebullsbak idag, så GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0