Ute faller...regn

Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från helgen.
NIklas och jag gick på julpyntarjakt i gamla stan, julmarknaden på stortorget. Tråkigt att de alltid är samma männsikor som ställer ut samma saker där, tycker dom borde byta varje år. Kan tänka mig att dom som står där nu inte kommer ge upp sin plats förren dom dör.
Vi hittade småtomtar ,jag e ju en riktig julmänniska, pynt ska de va! Stämmning stämmning strämmning!

Efter gamla stan åkte vi över till julmarknaden på gröna lund där vi mötte upp camilla, kim o. co, har aldrig vart på den faktiskt så vi hade ju ganska höga förväntningar. Det var ju knappt några julsaker där, typ 5 bodar kanske. Sen var ju allt lotter och mat...men det var ju mysigt ändå!
Titta så juligt de ser ut!


Vi fastnade på ett ställe där man kunde vinna pingu, och tamefan! ingen ville gå förren man åtminstonde fått den lilla pingun =)
 Alla vann tillslut varsinn. hehe

NU så ska jag äta lunch, gårdagens lasange, varför e den alltid godast dagen efter..hmm :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, du ska se julmarknaderna här i Berlin, de finns överallt och är helt överpyntade ;) Förresten, GRATTIS till körkortet, fy farao vad bra!

2008-12-02 @ 14:57:32
URL: http://neapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0