Ultraljud

Idag så har vi vart på vårt andra ultraljud, bebisen låg där så fint i säte så jag måste in på "vändning".  Blev lite irriterad på att dom inte gjorde de direkt, hade fått intrycket av barnmorskan att de skulle göras direkt. Men men...nu e vi kallade till förlossningen på mån kl 10 för att göra ett vändningsförsök.
Hoppas Hoppas! 
Annars var allt normalt, bebisen väger ungefär 2800 gram, tänk att bebben väger så lite men ändå så känner man sig så otroligt klumpig men de e såklart, allt runtom väger ju också. Hehe..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj, hoppas ungen stannar med huvudet nedåt efter vändningen. Men jag kan förstå att h*n inte vill ligga med huvudet ner;)

2008-12-17 @ 17:39:30
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: camilla & adrian

Ne gud så tråkigt/jobbigt hand en ej har vänt sig å förstår att du blir irrri av missförståndet ... sucka ....

hopppas hooopppas bebisen ligger sen som den Skall . hehe

kram kankse leka i helgen ?

2008-12-18 @ 09:40:00
Postat av: Stefan W

Späänande!

2008-12-18 @ 09:44:16
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Elin

JA lite irriterad av missförståndet men nu har vi iaf fått en tid.

Ja visst, har inte allt för mycket planerat i helgen så vi kan säkert leka i helgen =)

Kram!

2008-12-18 @ 14:12:25
Postat av: Linnea

Får jag också träffa dig i helgen? Har du tid? Jag kommer till Stockholm imorgon mitt på dagen :D

2008-12-18 @ 17:00:55
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh! Då kanske du e här nu Linnea =)

Vi får verkligen ses, ring när du e hemma så bestämmer vi nått!

Kram

2008-12-19 @ 12:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0