riiiiing..aha sov du? ÖH JA!

Att man alltid ska bli väckt på morgonen...riiiiiiiing..aha sov du? ÖH JA!
Imorse ringde niklas och sa att killarna med vår duschruta till väggen skulle komma snart, har dom kommit..IKKE! hehe. Men de ska bli så skönt att få upp den, va nästan bara de som fattades i badrummet nu. Synd bara att vi hade ett fönster ivägen så att vi inte kunde köpa en "vanlig" duschvägg, självklart så måste de specialbeställas och vi vet ju alla att de kostar några ören mer. 
( Britney - womenaizer om den nu heter så, spelas nu måste erkänna att de rycker lite i mina axlar. Bra jue! )
Hur som helst, va väl bra att jag kom upp lite i tid idag. Har hunnit med en hel del nu på morgonen.

...Nu kommer rutan, dom ska inte montera den vilket gör mig väldigt nervös. Visst jag litar på niklas skills men va fan, de e ju lite viktigt att de bli helt rätt och rakt. Jag ska inte va hemma när han skruvar upp den av någon anledning så blir jag en bitch när saker ska upp på väggen. Jag måste verkligen lägga mig i även om jag inte har någon aning om hur de ska va. =D

Timme senare...

....Pappa har precis åkt, de blev en fika med gigantiska lussebullar. =D Han var tvungen att åka ganska fort, knegarna har ju julbord halv fyra ;)

Vi ska förresten på julbord ikväll med niklas jobb, iår blir de på skansen idylliskt värre =)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, visst är de lite lika?! Kom också att tämka på att de var lite lika :)

2008-12-13 @ 18:31:55
URL: http://anothershell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0