Outside the box

Nu bloggar jag lite "outside the box" =) Sitter hemma hos Andreas i Sickla och sköter städningen från soffan, mamma stökar och kommenterar alla konstiga saker andreas har i kylen.
Andreas själv och david e på Ikea och köper en tv-bänk, de e just nu lite tomt i Andreas lägenhet nämnligen. Men de blir så fint så!
Jag känner mig lite tjock och ohjälpsam men va fan, hehe.
Vi var förresten i Nacka forum tidigare idag och va bra de har blivit! jättemånga roliga butiker som i alla fall linte jag sett tidigare bla en affär med seglarinspererad design, ett av deras märken var gripsholm vilket va sjukt bra älskar gripsholm. Köpte påslakan till spjälsängen, 169 kr! oootroligt! billigaste på Babyland kostar 349 och ikea e ju inte världens roligaste, om man inte gillar grodor eller rosa och blått såklart. =)
Nu vill jag bara att Andreas, David och Niklas kan komma så att vi kan äta pizza , bebisen e hungrig =)

Ska köpa gran idag också, yeye! den riktiga julstämmningen.

Tänkte avsluta med ett citat från julbordet i Fredags:
" jag har håll i axeln" - Niklas
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0