Naaa...

Har precis kommit hem från Barnmorskan och lite strosing i huddinge centrum.

Gick väl inte precis som jag ville kanske, bebben har fortfarande inte vänt sig så nästa vecka blir de ultraljud och vändningsförsök på KS.
Alltså, om bebisen inte vill ligga med huvudet neråt efter dom vänt honom/henne så kommer jag att bli rekomenderad kejsarsnitt, detta görs normalt i v. 38 alltså runt nyår. Vill inte! Hoppas verkligen på en "normal" förlossning, bättre för både mig och framförallt för bebisen. 
Naaa....
Annars så är allt normalt, följer min kurva perfekt, 34 i mått över magen och bebisens hjärtljud ligger på 155 slag i min.  
Jag har inte gått upp något dom senaste veckorna så jag ligger fortfarande på 80 kg. =)

Gick runt i Huddinge centrum och kolla lite på kläder..Ooooo vilket urval av mammakläder de fanns..NOT..får kolla i farsta eller nått i veckan istället. Någon som vill haka på? Sluta jobba allihopa =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Synd att du inte kan flyga till Berlin en sväng för här finns det nog roligare mammakläder än i Huddinge C...tror att allt i Berlin är roligare än Huddinge dock ;) Jag kommer hem den 19:e dec, och åker igen den 4:e januari så jag hoppas vi hinner ses mer än en gång!

2008-12-09 @ 16:34:16
URL: http://neapop.blogg.se/
Postat av: Elin

Ah du de tror jag med =)

Ja de måste vi! jag kan ju köra och hälsa på dig =)

2008-12-09 @ 19:31:45
Postat av: Isabelle

Usch va jobbigt med bebben. Kan den inte hinna vända sig innan dess då? Vi kan absolut ses någon dag men jag vet ju som sagt inte hur jag jobbar i jul. Grymt frustrerande... Svårt att göra upp planer liksom :/

2008-12-09 @ 21:26:33
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: camiillaaaaaa

nä nu får bebisen ta å vända sig , inte ska du bli snyltat på förlossningen :(

hoppas hoppas ! men som sakt den brukar vända sig åker du in på ks nästa vecka ? elller gör ni ett till ultraljud å sen såfalll få åka in ?

kraaaam

2008-12-09 @ 23:35:32
Postat av: Elin

Ja bebben kan ju vända sig nu om den bara vill så jag hoppas på de =)



Näe jag känner de med, trisst, man vill ju va med om "hela paketet".

Vi åker ju till KS och gör ultraljudet nästa vecka, där ser dom ju hur de ligger till och om bebben inte vänt sig så vänder dom där direkt.

Håller tummarna!

Kramar!

2008-12-10 @ 13:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0