Julkonsert i Globen

Dagen har blivit utsedd till en pysseldag! Har suttit med lite julklappar, tvättat och plockat lite bland allt som ligger framme och strax ska jag ge mig på lillens rum. Det står lite saker här inne som verkligen inte ska va här! Börjar bli lite stressad nu, de skulle va så skönt om allt va klart här inne iaf.
( Ja datorn står i bebisens rum )
Niklas va här och åt Frukost/ lunch med mig runt elva, så mysigt. =)
Ikväll så ska vi utnyttja min julklapp av älsklingen, vi ska till globen och se julkonsert med Peter Jöback. En bättre röst får man leta efter ett tag. Så de blir med andra ord en helkväll, middag och hela köret, vi ska på dejt! Haha!

Nu har vi förresten köpt bilbarnstol. Det blev en hederlig Maxi Cosi, den e säker, lätt, smidig plus att den passar på vagnen å det är ju kanon!
Smått kvar nu och nu ska vi vänta tills efter julafton till mellandagsrean innan vi köper nått mer =) Kan tänka mig att de blir en del bebisrelaterat i julklapp, men det är ju bara bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0