Julförberedelser

De e så fint hemma nu, har städat hela dagen. Eller jag har torkat av allt i midjehöjd och plockat undan sånt som inte ska stå framme. Niklas har dammsugit så himla noggrant så nu bor vi så fint.
Bara de nybakade lussebullarna som fattas på köksbänken. Måste verkligen hinna baka innan julafton. Får se vart jag kan klämma in de, så mycket att göra dagarna innan jul.
Nu ska vi strax iväg till pappa för att byta lite julklappar, en slags "förjul" hehe.

Igår var vi och handla alla julklappar. Vi hämtade upp lillebror och for till Nacka Forum, precis när vi betalat de första julklapparna går brandlarmet i hela gallerian och en röst säger att de brinner och att vi genast ska lämna byggnaden via närmaste utgång. Typiskt. Ett hav av människor går ut, jag går gungande efter  =)
Som tur va så va de ingen allvarlig brand och vi blev insläppta igen efter typ 10 minuter. Klockan sex var alla julklappar inhandlade och vi åkte hem, jag var minst sagt heelt slut så de blev en lugn hemmakväll men film och mys framför tv:n.

Fredagen var också lugn, Pernilla kom förbi och vi frossade i chips, dipp, julmust och kollade in Bewitched på tv. Slaaapt. =)

Avslutar med lite bilder från Peter jöbacks Konsert i Globen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0