Jul i vårt hus

Har tömt mobilen  på liten bilder av de senaste dagarnas olika aktiviteter. Enyoy!

  I fredags var de Julbord med niklas jobb som gällde. Jättefint ställe, vi var på högloftet på skansen. Det var långt att gå från bilen men de gick bra..men långsamt =) Jättegott efterrättsbord, dom hade bla deras egen ostkaka..alla vet ju hur mycket jag gillar ostkaka så de va helt underbart! hehe

  På lördagen var de dop för lilla adrian som gällde, han var så snäll under hela cermonin!
Efter dopet åkte vi först till niklas föräldrar sen följde dom med oss hem eftersom niklas skulle ha hjälp med att sätta upp duschväggen. Det blev förresten jättebra! nu e de bara en duschstång som ska upp, blir väl lite av helgens jobb antar jag.
På kvällen sen va niklas sugen på öl och manligt sällskap så vi åkte in till söder, han satte sig och drack öl med kim och Conny medans jag gick upp till Camilla, Yvonne och Adrian och drack alkoholfri glögg ;) Niklas tyckte nog att de va grymt skönt att jag kunde köra hem sen, hehe. 

 Adventsfika hos bror! =) 

Å ja vi köpte faktiskt gran i söndags! En riktig piff och puff gran =)  

Igår åkte jag och hämtade Andreas på jobbet i Nacka strand för att han behövde bilhjälp. Någon hade borrat fel i hans ikeamöbel så vi åkte och bytte ut den i Kungens Kurva. Hämtade sedan upp Niklas och börnade iväg till Net on Net för att köpa ny TV till Andreas. Viiiilken stor bil vi har, som får plats med Ikeamöbel, 46 tums tv OCH andreas i baksätet, hehe.

Niklas och jag avslutade kvällen med att göra ett pepparkakshus!   fint va?! Haha


Kommentarer
Postat av: camiillaaa

fina bilder .

Nicke glömde ta in skojortan på ena kortet =p

2008-12-16 @ 17:19:04
Postat av: Isabelle

Tjusig gran! Vi ska också prova oss på en gran i år. Får se hur det går med katterna :) Men den ska vi sätta upp bara några dagar innan julafton. Ska bli kul att ses på lördag!

2008-12-16 @ 17:56:36
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha, fick ett ryck i helgen och gav järnet ;) Men väntar bara tills jag blir mammaledig, haha! Men det är ju himla kul att baka och laga mat också...

2008-12-16 @ 21:29:10
URL: http://anothershell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0