Fulla ungdomar försökte sno vår bebis-amerikastol!

Jag känner mig som ett hus, en person som har med mening i livet att sitta still och bara glo. Orkar inte alls mycket längre. Kom nu bebben!
Inatt kunde jag knappt sova, de va halsbränna och bara allmänt ont. Vaknade dessutom av att niklas började prata med mig runt 4. Det var tydligen några fulla ungdomar som försökt sno lilla amerikastolen vi har på sovrummets uteplats, dom upptäckte fort att den var fastskruvat och gav upp men Niklas rusade upp för att kolla om dom skulle komma tillbaka, de gjorde dom inte =)

Igår var vi runt och letade skötväska, måste säga att Babyland i Kurvan har mycket dålig utbud. Efter lite bilade runt om i stan så gav vi upp dom affärerna och åkte till Babyland i Barkarby och där hittade vi en skötväska. Niklas fick välja färg, det blev en mörkblå, så fin så =)
Kollade in Polarn och Pyret i Outleten när vi ändå va där , dom hade rea på kläder för nyfödda, perfekt!
Efter denna långa resa och promenerande i alla affärer så var jag helt slut, det var skönt att bara komma hem och slappa hela kvällen, det har vi inte gjort sen jag vet inte hur länge.

 I fredags var så och lunchade med Kim, Camilla och Adrian i stan och sen åkte vi hem till dom för godisfrossa och tv. Trevligt värre.
 Vi fick en jätterolig bok av Niklas bror i julklapp som jag har börjat fylla i nu. Det är inte bara bebisen som de handlar om utan även mamma och pappa. Man ska bla skiva om hur man träffades och hur mycket VI BÅDA gick upp i vikt under graviditeten, hehe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0