05:45...Inte Okej!

Klockan är halv sex på morgonen och jag e vaken, det finns så många fel med de.
Nej jag är inte pigg och har inte vaknat självmant.
Det är den förbannade halsbrännan som spökar! Kan inte somna om för de e så äckligt! Vill inte väcka niklas heller så jag har flyttat ut till soffan. 
När klockan blivit lite mer mänsklig så blire bums iväg till apoteket, såhär kan jag ju inte ha de måste ju passa på att sova nu.     

Igår var de full rulle hela dagen, pernilla kom förbi runt elva efter de att jag väckt henne på hennes lediga dag, sorry för de ;)
Vi hade bokat in en julklappsdag, de gick väl sådär bra för mig men pernilla köpte nog alla julklappar plus lite till sig själv, hehe. För mig blev de en julklapp, saker till bebben och hemmet. Tänk va lite kanel kan göra för julstämmningen =D
Efter en hel dags irrande i kurvan mådde inte mina fötter kanonbra direkt, jag har en svullen högerfot...suck. De gör ritkigt ont när jag går nu =(
Men idag/imorrn...hmm...blir de en lugn dag hemma ( utom apoteket då ) ska bara baka pepparkakor och skriva julkort =D.
Näe! nu måste jag försöka sova lite iaf..de här e ju skandal!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Har gått upp strax efter fem hela veckan för att passa en 9 veckors boxervalp ett par timmar.

2008-12-04 @ 22:40:27
URL: http://anothershell.blogg.se/
Postat av: camilla

vet hur de känns vaknade dock 04.00 varje dag i en månad =p men aaa ja vet stackare , snart över . :)

2008-12-05 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0