v. 20

Imorse var jag på V.20 träff hos barnmorskan tillsammans med va jag trodde skulle bli en grupp, vi blev bara 4.
Det var ritkigt bra, vi pratade allihopa med varandra och kom fram till att vi hade lite gemensamt. Vi bor ju trots allt i samma område så lite kände man ju igen varandra.
Men i övrigt vet jag inte riktigt va jag tycker om nödvändigheten. Vi pratade mest om hur vi mådde, hur man kommer må o.s.v.
Info om havandeskapspenning, info om kommande föreläsningar på KS om förlossning och bedövning...

Bebisen har börjat sparka så att jag känner de nu =) Så himla härlig känsla, det är en människa i mig, en liten liten en =) Skulle beskriva de som de var någon som kittlade mig inifrån och sen mjuka sparkar. Det blir bara starkare och starkare =)

Nu så ska jag jobba vidare, håller på att sy spjälsängsskydd och lite annat till bebisen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0