Sparktid

Jag blir galen på den här tröttheten, hur trevligt är det att gå runt och gäspa?!

Det är världens kraftansträngning varje morgon när väckarmobilen ringer.

Magen har börjat spela spratt med mig, eller ah, huden på magen. Jag växer så fort nu så huden hinner inte riktigt med, de spänner som ett helvete hela tiden.

Bebisen sparkar på som en tok vid speciella tillfällen, de e som om han/hon har ett schema där i magen " Sparktid".


Igår fick vi äntligen hämta hemmabiosystemet Niklas beställde förra veckan. Eller ah vi...Niklas åkte under dagen och hämtade de, han hängde till och med vid dörren när dom öppnade. De va han och alla arbetslösa/lediga/jobbskolkare vid dörren. Hehe

Det är ju helt sjukt att de kan komma så bra ljud från så små högtalare, de ska bli ett nöje att titta på film nu =)


Titta! Högtalarna e som små golfbollar =)



Nu så ska jag äta lite för-lunch. Har fått ett ganska rejält nektarinsug =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0